MyVenture

Zwroty i Reklamacje

Adres zwrotów

Produkty które chcą państwo odesłać w ramach zwrotu, reklamacji lub wymiany prosimy kierować na adres podany poniżej:

MyVenture Szymon Kubica
Wyzwolenia 43
44-284 Pstrążna
 

Wymiana i zwrot

Nasza firma daje możliwość zwrotu produktu lub jego wymianę do 30 dni.

Do odsyłanego produktu należy dołączyć uzupełniony formularz zwrotu/wymiany.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na numer konta bankowego podany przez konsumenta w formularzu zwrotu/wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Pamiętaj że

  • produkt nie może nosić śladów użytkowania.
  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

Reklamacja

Jak wygląda proces reklamacji?

  1. Napisz do nas maila na adres kontakt@myventure.pl, w tytule wiadomości napisz „Reklamacja do zamówienia nr. [i tu podajesz numer zamówienia]
  2. W wiadomości podajesz powód reklamacji i dołączasz zdjęcia uszkodzonego produktu.
  3. Określasz, czy chcesz wymianę towaru czy zwrot pieniędzy.
  4. Mamy 14 dni na weryfikację zgłoszenia.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię mailowo o dalszych krokach.
 
 

Pamiętaj że

  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem
Koszyk
Przewijanie do góry