Zwroty i Reklamacje
Adres zwrotów
Produkty które chcą państwo odesłać w ramach zwrotu, reklamacji lub wymiany prosimy kierować na adres podany poniżej:
MyVenture Szymon Kubica
Wyzwolenia 43
44-284 Pstrążna
Wyzwolenia 43
44-284 Pstrążna
Wymiana i zwrot
Nasza firma daje możliwość zwrotu produktu lub jego wymianę do 30 dni.
Do odsyłanego produktu należy dołączyć uzupełniony formularz zwrotu/wymiany.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na numer konta bankowego podany przez konsumenta w formularzu zwrotu/wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Pamiętaj że
- produkt nie może nosić śladów użytkowania.
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!
Reklamacja
Jak wygląda proces reklamacji?
- Napisz do nas maila na adres kontakt@myventure.pl, w tytule wiadomości napisz „Reklamacja do zamówienia nr. [i tu podajesz numer zamówienia]„
- W wiadomości podajesz powód reklamacji i dołączasz zdjęcia uszkodzonego produktu.
- Określasz, czy chcesz wymianę towaru czy zwrot pieniędzy.
- Mamy 14 dni na weryfikację zgłoszenia.
- Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię mailowo o dalszych krokach.
Pamiętaj że
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem